خدای فوتبال
قلب سفید

 

در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی رئال مادرید و بارسلونا ، مسی در پاسخ به سوالی گفت : من فکر میکنم که خدای فوتبال من را فرستاده است که به زمین بیایم و به جهانیان نشان دهم که چطور فوتبال را بازی میکنند .
خلاصه ، هنگامی که نوبت کنفرانس مطبوعاتی کریس رونالدو رسید
خبرنگاری از رونالدو پرسید : کریس ، شنیده ای که مسی چه گفت ؟
رونالدو گفت : نه !
خبرنگار گفت : مسی گفت خدای فوتبال من را فرستاده تا به جهان نشان دهم که چطور فوتبال را بازی میکنند !
رونالدو نیز در جواب گفت : من یادم نمی آید که او را فرستاده باشم !

 



نظرات شما عزیزان:

نا شناس
ساعت3:49---20 مرداد 1391
بابا ایول به این رونالدو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,ساعت 14:48 توسط مهدی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت